Gastromach

Jan Mach: trh nás nutí jít stále dopředu

Jan Mach: trh nás nutí jít stále dopředu
22/02/2018 Gastromach

Už jen posledních pár dnů zbývá do začátku největší tuzemské přehlídky dodavatelů gastrotechnologie, mezinárodního veletrhu INTECO 2018. O brněnské akci, která se koná ve dvouletém cyklu (letos od 27.2. do 2.3.), jsme si povídali s Janem Machem, jednatelem společnosti Gastro Mach.

 

Honzo, co chystá Gastro Mach na letošní INTECO?

Na INTECO jdeme jako vystavovatelé již potřetí a letos to bude zatím největší prezentace našich produktů a služeb. Abychom mohli připravit opravdu pestrý stánek napříč různými obory gastronomie, spojili jsme síly se společností Fri-jado Czech, která patří mezi významné hráče na retail hřišti, kde vidíme velkou budoucnost, která nás spojuje. A velkým překvapením stánku Gastro Mach bude náš partner a zákazník ALMIRO Hospitality, který předvede restauraci na kolech. Přirovnání k luxusní jachtě je na místě.

Jaké konkrétní novinky představí Gastro Mach?

Nerad bych to dopředu prozrazoval, ale řekněme, že zůstáváme u našich vlajkových lodí, což jsou v posledních letech především švédské mycí stroje Wexiodisk a finské míchací kotle Metos. Velmi zajímavá bude letos prezentace pizza pecí od několika výrobců a troufám si tvrdit, že šíře a kvalita naší nabídky v tomto odvětví už dokáže uspokojit prakticky každou pizzerii a výrobnu pizzy v Česku. Je to jeden z našich oblíbených prodejních sektorů.

Co si firma slibuje od účinkování na veletrhu?

Jako v předchozích letech i tentokrát chceme zaujmout nové potenciální klienty, kteří o nás ještě nevědí. A těm, kteří nás znají, chceme ukázat, kam jsme se posunuli. V neposlední řadě chceme pokračovat v edukaci trhu a ukázat, že přinášíme do našich končin opravdu inovativní a úsporná řešení.

Jak bys zhodnotil vývoj firmy od posledního veletrhu, který byl před dvěma lety?

Gastro Mach za poslední roky udělalo velký skok vpřed, investovali jsme do obchodního i servisního rozvoje nemalé sumy a český i slovenský trh nás svými potřebami v podstatě stále nutí hledat nové spolupráce mezi výrobci z celého světa. To co před pár lety šéfkuchaři a provozní v Česku ani neznali, dnes vyžadují jako standard do svých kuchyní. Takhle si na náš trh nacházejí cestu například již zmíněné míchací kotle, bezolejové fritézy, transportní systémy nebo úsporné automatizované umývárny.

Nakolik je INTECO finančně náročné a vyplatí se vůbec firmám typu Gastro Mach?

Náklady na výstavní plochu, přípravu, logistiku a další spojené výdaje nejsou malé. Konkrétní částku neřeknu, ale náš obchdodní tým i já osobně jsme přesvědčeni, že to naši zákazníci ocení. Upřímně, je to také trochu naše povinnost ukázat, že kuchyně a umývárny nemusejí být nudné a stereotypní. Je to živý proces, který je potřeba pořád opečovávat a sledovat, jak se vyvíjí… No a trochu se taky chceme pochlubit, kam jsme to dotáhli. :- ))