Gastromach

ONLINE NAHLÁŠENÍ POŽADAVKU – HELPDESK

Nejrychlejší a nejjednodušší zadávání servisních požadavků. Vstup do HELPDESK aplikace provedete kliknutím na políčko.

Aplikace vyžaduje přihlášení, pokud nemáte přidělené jméno a heslo, vyžádejte si je na mailu servis24@gastromach.cz, stačí do mailu napsat Vaše IČ, kontakní telefon a my Vám údaje obratem zašleme na dohodnutý e-mail. Jako zákazník jste pak o zadání a ukončení požadavku informováni e-mailem pomocí mailových notifikací a dále s námi komunikuje pomocí webového rozhraní, kde mimo aktuálního stavu vašeho požadavku máte k  dispozici také kompletní historii požadavku. Tímto způsobem dochází k výraznému snížení souvisejících nákladů a ke zrychlení a zpřehlednění celého procesu servisu pro zákazníky.

HOTLINE LINKA pro nahlášení poruchy:

608 713 265 (non-stop)

AKTUÁLNÍ CENÍK SERVISNÍCH PRACÍ:

Práce servisního technika 350,- Kč/každá započatá půlhodina
(pracovní dny od 06:00 do 18:00 hodin)

Práce servisního technika 500,- Kč/každá započatá půlhodina
(víkendy, svátky, dny pracovního klidu a práce v nočních hodinách 18:00 až 06:00 hodin)

CESTOVNÉ:

Paušální úhrady podle vzdálenosti od servisních středisek.

  1. ZÓNA 500,- Kč – do 25 km
  2. ZÓNA 800,- Kč – do 40 km
  3. ZÓNA 1200,- Kč – do 80 km
  4. ZÓNA 1600,- Kč – do 150 km
  5. ZÓNA 2000,- Kč – do 250 km

SEZNAM SERVISNÍCH STŘEDISEK ČR:

  • BRNO
  • PRAHA
  • JESENÍK